Jak se budují značky

Jak se budují značky

Jak se budují značky

Byron Sharp
345 Kč
399 Kč Ušetříte 54 Kč
Katalogové číslo: 9788073906184
Žánr: Reklama, marketink
Typ vazby: Pevná s přebalem lesklá
Počet stran: 232 stran
Vyprodáno
Anotace:

Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů:

  • Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol.
  • Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky.
  • Levnější je zákazníka si udržet nežli jej získat.
  • Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků.
  • S kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning).
  • Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný.
  • Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody.
  • Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí.
  • 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.

Podobné tituly

Naši zákazníci také hledají tyto knížky.